Friday, November 7, 2014

di sini aku bermula ^_^

alhamdulillah ! syukur ke hadrat ilahi kerana masih memberi peluang utk aku bernafas lagi pada hari ini . aku mula kan blog aku yg pertama nieyyy dgn hasil karya yang aku buat . al maklumlahhh ! daripada bosa duduk saje kat rumah , baik aku tulis nieyyy . boleh buat duit . hehe :p

aku cerita sikitlahhh pasal diri aku . nama aku deerah , 19 . aku dok kat pahang , sekolah pra universiti . aku xamik kuliah sbb aku takut aku xlepas . jd aku masuk lah form 6 .
aku minat sgt melukis , menulis , buat lahhh bende2 pon . janji seni ! :) kadang tu . klo aku dhh start ngn menulis khat . huh ! mmg aku xbuat dh keje lain :p

aku buat nieyyy pon sbb nk mula menceburkan diri dlm bidang perniagaan atas talian niey . cikgu aku yang semangat suruh aku buat . promote bakat yg aku ade ! :)

cikgu aku cerita , dia pernah tgok org yg buat khat . dia boleh menjana pendapatan sebulan mencecah RM 6000 . perghhhh , sape yg xnak . dok umah je dh boleh buat duit . haha ! kawan kawan aku pon byk yg menyuruh aku buat mende nieyyyy . aku nk , tp aku xtahu nk start dr mane . nahhhh ! hari neyyy aku start dgn yg niey . cikgu aku ckp , aku ade aset . bakat aku dlm khat , besar ! dy ckp " buat deerah , boleh kaya dgn mende nieyyy " haha . kalo dh berjaya nanti , jumpa cikgu taw . belanja makan :p

aku harap blog aku menjadi ! perniagaan aku pon mendapat sambutan . aku mintak sgt , korg semua support aku kayyy ? aku nk cari duit utk tampung mse degree nanti .

salah satu hasil karya saya :)

No comments:

Post a Comment